לא קונים את סיפורי ההפחדות של הלוביסטים של יבואניות המזון


הנתונים מדברים בעד עצמם – יבואניות המזון המונופוליסטיות מרשות לעצמן כבר שנים למכור בארץ במחירים לא שפויים, וכעת עושות כל שביכולתן כדי לסכל את התכנית להגבלת כוחן בחוק ההסדרים הקרוב. צפו בעו"ד לינור דויטש – Linor Deutsch, מנכ"לית הארגון, שמונעת מהלוביסט הראשי של אותן חברות למכור לנו בתקשורת את הקלישאות הרגילות.

נשיא איגוד לשכות המסחר, אוריאל לין, שכל תפקידו הוא לדאוג לאינטרסים העסקיים של חבריו במגזר, טוען שהתכנית להגברת התחרות כוללת הסדרים שאין ״אפילו במדינות קומוניסטיות״. זהו הנרטיב שהוא ויתר צבא הלוביסטים של היבואנים מנסים להפחיד אותנו באמצעותו. אבל כלכלה קפיטליסטית מבוססת על תחרות בשוק וזה בדיוק מה שהם מנסים למנוע בכל כוחם. עכשיו, וגם בכל רפורמה שנועדה לשנות את אחיזת החנק של החברות הללו בשוק.
פתאום נזכרים היבואנים הגדולים להשוות את מה שקורה בארץ למדינות אחרות אבל כשאותה משחת שיניים של קולגייט או סכין גילוח של ג׳ילט יקרים פה בעשרות (ואף מאות) אחוזים מבחו"ל, אז אין צורך להשוות. הסדרי הבלעדיות שלהם מול היצרניות בחו״ל יצרו בארץ ריכוזיות קיצונית שאין כמותה ואיפשרו לחברות כמו דיפלומט ושסטוביץ להרוויח על חשבוננו במשך שנים. חלאס.
הפסקנו לקנות את הפסטה שלהן ואת הטונה שלהן, הגיע הזמן להפסיק לקנות גם את סיפורי ההפחדה שלהן.
אנחנו מוכנים למאבק. נתייצב מול יבואני הענק בכנסת, בממשלה וגם בתקשורת כדי לשחרר את המשק ולפתוח את השוק לתחרות: https://bit.ly/41dt37h


תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן