פרק 37 // דאטה בשירות מרד הפסטה

אילו ספקים העלו מחירים? מה הסניפים היקרים ביותר? ולמה אין ממשק פשוט שמאפשר לציבור הרחב לשחק בדאטה? מחאת "מרד הפסטה" נגד מחירי המזון המופקעים, הצליחה להביא לביטול עליות מחירים, ולהקמת צוות ממשלתי שיבחן את הריכוזיות בשוק המזון. הפעם - על מאגר הנתונים המנתח את שוק המזון הישראלי, שהוליד את המחאה.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

מי התארח?

אריאל פז-סוויצקי, מנהל מחלקת המחקר בלובי 99, ומוביל פרויקט הדאטה הצרכני הגדול של "מרד הפסטה".

על מה דיברנו?

על תחום המחקר בלובי 99, והמחקר הראשוני שהוביל להחלטה לצאת במחאת "מרד הפסטה"; על פרויקט הדאטה הצרכני הגדול, שמובל על ידי מחלקת המחקר בלובי 99, התוצרים שעולים מניתוח הנתונים, וכמובן - "מה עושים עם כל זה?".

הנושא מעניין?

  • הכנסו אל מאגר המידע המלאה של "מרד הפסטה".
  • צפו באריאל פז-סוויצקי מסביר על פרויקט הדאטה של מחאת "מרד הפסטה" (23.2.2022).
  • פוסטים בנושא מאגר המידע של "מרד הפסטה" מה-22 לפברואר ומה-19 לאפריל.

רוצים לתמוך באינטרס הציבורי?

תמלול הפרק

אנו עושים מאמצים לתמלל את פרקי הפודקאסט, נשמח לעזרתכם! רוצים להתנדב? כתבו לנו ל-podcast@lobby99.org.il.

פרקים אחרונים

יש לך הערה או שאלה?

שלחו לנו מייל ל-podcast@lobby99.org.il
או הצטרפו לקבוצת המאזינים בפייסבוק.

אהבתם את הפרק?

שתפו את הפרק לחברים, משפחה ו…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
דילוג לתוכן