פועלים כדי להכניס גם את בעיית הפקקים לחדר המשא ומתן.

הוויכוחים במשא ומתן הקואליציוני עוסקים בבית המשפט העליון ובחוק הגיוס.
אתם בטח שומעים עליהם בפרטי פרטים ברדיו… בזמן שאתם עומדים בפקק.

אז אנחנו פועלים כדי להכניס גם את בעיית הפקקים לחדר המשא ומתן.

התדירות והיעילות של התחבורה הציבורית בישראל, ובפרט של האוטובוסים, לא עומדת בסטנדרטים המקובלים בעולם (ואפילו לא בסטנדרטים שקבע משרד התחבורה בעצמו).

פנינו לנציגי המפלגות שעוסקים במשא ומתן הקואליציוני וביקשנו מהם לפעול להגדלת תקציב התחבורה הציבורית, ובפרט זה שמופנה לאוטובוסים, במסגרת ההסכמות המתגבשות.

כרגע, מי שהעלו את נושא התחבורה הציבורית כדרישה ברורה במו"מ הם חברי הכנסת של יהדות התורה. אנחנו מקווים שגם נציגי מפלגות אחרות יצטרפו אליהם.

נדרשת החלטה שתזרים כבר במסגרת התקציב הקרוב מיליארד שקל לחיזוק מערך האוטובוסים.

על רקע הדיון בהטלת אגרת גודש, על הממשלה להציג תכנית כוללת להוצאת ישראל מהפקקים בטווח הקצר, שתכלול גם את הפיכתה של מערכת האוטובוסים למהירה ונוחה יותר.

ללא תדירות גבוהה ומסלולים יעילים – התחבורה הציבורית לא תהיה אלטרנטיבה לנוסעי הרכב הפרטי.

רוצים לסייע לנו לשפר את התחבורה הציבורית? הצטרפו עכשיו ללובי הציבורי. https://bit.ly/2w2mCGs

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן