איך דרישה לכאורה 'תמימה', יכולה לפגוע ברפורמת "מה שטוב לאירופה, טוב לישראל"?

בדיון שנערך בוועדת הבריאות בנושא הרפורמה להורדת חסמי ייבוא המזון, ניסו התאחדות התעשיינים וגורמים בעלי אינטרס לנגוס ברפורמה, או בשפתם ״לתקן״ סעיפים חשובים שיכולים להביא לבשורה של ממש למען הצרכן הישראלי, אבל אנחנו היינו בדיון ולא ניתן לאף גורם אינטרסנטי לפגוע בציבור.
***
חדר הוועדה היה מלא בגורמים אינטרסנטים שמנסים לנגוס ברפורמה, ולמעט יו״ר הוועדה המסור אף חבר כנסת לא השתתף בדיון וייצג את הקול של הציבור הצרכני. הפעם הלוביסטים של התעשיינים ביקשו רשימה מדויקת של ההוראות האירופאיות שכלולות במהלך. נשמע תמים, לא? רק שמאחורי הבקשה מסתתר ניסיון למנוע אימוץ מלא של החקיקה האירופית. עו״ד רחל גור, סמנכ״לית לובי 99, דרשה אימוץ מלא של החקיקה האירופית, כדי שלא נחזור לתקנים המסורבלים שממשיכים לחזק ולשמר את המונופולים. בדיוק בשביל זה אנחנו שם, להיות בכל דיון ולעמוד על הרגליים האחוריות למען הציבור.
הצטרפו לארגון שפועל אך ורק למען האזרחים.

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

בנקאות פתוחה

סייענו להעברת הרפורמה בבנקים, שאמורה להקל על פתיחת בנקים חדשים, והכנסנו לתוכה סעיפים רבים המקדמים את האינטרס הציבורי על פני האינטרסים של הבנקים.​

דילוג לתוכן