האתר שלנו נמצא בתהליכי שדרוג, גלו סלחנות אם נתקלתם בבאג כלשהו

בלוג עדכונים שוטפים >>

משרד התחבורה קורס, ולוקח איתו את התחבורה הציבורית

414991562_777909017704254_1892355681409166106_n

משרד התחבורה קורס, ולוקח איתו את התחבורה הציבורית
בניגוד לספינים התקשורתיים והתירוצים שנשמעים כל העת, משרד התחבורה מחזיק בתקציבי עתק שהוא יכול לבחור להשקיע בתחבורה ציבורית, אבל כנראה שהמשימה הזו לא נראית למשרד חשובה מספיק. בניגוד לרוב המשרדים החשובים האחרים, תקציב המשרד גדל פי שלושה בשמונה השנים האחרונות. אז למה 50% מהציבור בעולם המערבי בוחרים להשתמש בתחבורה הציבורית, בעוד שבישראל כמות האזרחים שמשתמשת בתחב”צ עומדת בקושי על 20%? כי הכסף נשפך, אך התועלת פוחתת. לכן, לא פלא שהציבור מעדיף להמשיך לעמוד שעות בפקקים עם הרכב הפרטי.

**

ומה משרד התחבורה כן עושה עם הכסף? את כל הדברים הלא נכונים:
החברות המפעילות את התחבורה הציבורית ממשיכות לזכות במכרזים ולחסוך על שירות, וזאת למרות שהן מציגות ציון נמוך בדירוג האיכות. פרויקט המטרו החשוב רדום בעוד ממשיכים להרחיב את כביש 2, תדירות הרכבות אינה מספקת וההמתנה ארוכה לאוטובוסים ללא מידע בזמן אמת בתחנות. אנו נמצאים במצב שארבעת המטרופולינים מנותקים האחד מהשני ומיישובי הפריפריה, קווי אוטובוסים נוסעים ריקים ואינם עונים על צרכי התושבים, והרשימה ממשיכה.

בכלל משרד התחבורה מתעדף את הרכב הפרטי על פני התחב״צ, מתעסק ברפורמות לא יעילות, תוך התעלמות מעמדותיהם של אנשי המקצוע עד דחיקתם החוצה ומינוי אנשים ללא כל ידע וניסיון בתפקידי מפתח – שהובילו את כולנו למצב העגום שבו אנו נמצאים.

הארגון היחיד שמקדם את האינטרס למען הציבור הרחב!

לובי 99 הוא הארגון היחיד שפועל רק על סמך דמי החבר שלכם.
כל סכום משמעותי!
הצטרפו ל- 16,725 חברי לובי, תומכים קבועים בפעילותנו.

עקבו אחרי הפעילות שלנו! הרשמו וקבלו ניוזלטר שבועי

בנקאות פתוחה

סייענו להעברת הרפורמה בבנקים, שאמורה להקל על פתיחת בנקים חדשים, והכנסנו לתוכה סעיפים רבים המקדמים את האינטרס הציבורי על פני האינטרסים של הבנקים.​

דילוג לתוכן