אחרי 48 שעות של עבודה ללא הפסקה, גאות ושמחות לעדכן כי הגשנו לבית המשפט את בקשתנו להגיב בשם הציבור על הסדר החוב עם בני משפחת פישמן.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
הטייקון אליעזר פישמן פשט רגל והותיר אחריו חובות בסך של כ-4 מיליארד ₪. בשנים שלפני פשיטת הרגל הוא העביר נכסים רבים באופן שיטתי לאשתו וילדיו. הסדר החוב מותיר את הנכסים האלה אצל משפחת פישמן, מה שמשאיר אותם מולטי מיליונים, אבל כאשר אדם מן השורה פושט רגל רודפים אותו עד האגורה האחרונה.
ההליך המשפטי נוהל תחת צו איסור פרסום, ולכן הציבור – ואנחנו בתוכו – למד על משמעות הסדר החוב רק אחרי שניתן פסק הדין לפני יומיים. רק אז הוסר החיסיון שהוטל על התנגדותו העזה להסדר של הנאמן על נכסי פישמן, הנציג הממונה מטעם בית המשפט שבקיא בפרטי ההסדר. מאז עבדנו כמעט ללא שינה כדי להגיש לבית המשפט את הבקשה ולהביא בפניו את קולו של הציבור שלא נשמע.
לובי99 עובד בעיקר מול הכנסת, הממשלה והרגולטורים ופחות בבית המשפט, מלבד מקרי קיצון בהם אין דרך אחרת. אנו סבורים שהסדר החוב הזה מהווה מקרה כזה.
לא יכול להיות שפישמן הוכרז כפושט רגל אבל ילדיו יסיימו עם מאות מיליוני שקלים על חשבוננו, ואילו אדם רגיל נרדף עד חורמה על חוב של אלפי שקלים בודדים. אסור שהמסר הציבורי והמוסרי הזה יעבור בשתיקה.
נמשיך ונעדכן.
רוצים לעזור לנו להגן על הציבור מפני הפישמנים הבאים? הצטרפו עכשיו ללובי הציבורי: https://bit.ly/2OSKqG8

דילוג לתוכן