בג״ץ דורש לדעת – למה עידן עופר מקבל פטור מתשלום המים?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram


בג״ץ דורש לדעת – למה עידן עופר מקבל פטור מתשלום המים?

שופטי בג"ץ התייצבו היום לטובת הציבור בקרב שלנו נגד ההתחמקות של כי"ל מתשלום חשבון המים שלה(על חשבון כולנו). צו התנאי שפורסם מחייב את המדינה לתת לנו דין וחשבון וכן נימוקים מדוע אינה מחייבת את מפעלי ים המלח שבשליטת הטייקון עידן עופר בתשלום דמי מים עבור המים שהמפעל מפיק בשטח הזיכיון.

הצו הזה הוא הישג חשוב ומשמעותי בדרך למטרה הסופית – שמפעלי ים המלח (מי"ה), חברת בת של כי"ל, תשלם על המים שהיא מפיקה בשטח הזיכיון. הצו הוא המשך לתהליך ארוך – לפני כשבועיים התקיים דיון בבג״ץ בו דנו בעתירה שהגשנו נגד אותו הפטור שנתן משרד המשפטים למי"ה מתשלום דמי מים. פטור, שכפי שנחשף על ידי מקורות, מייקר לכולנו את חשבון המים.

כפי שתוכלו לקרוא בפוסט שפרסמנו מיד אחרי הדיון, שמחנו על דיון מקיף ויסודי, וכעת אנחנו גם יכולים להגיד שנכון לעכשיו השופטים איתנו. המשמעות של צו הביניים שנתן בג"ץ היא שהמדינה נדרשת לתשובה טובה על הסיבה למתנה הנדיבה שקיבל עידן עופר, בעלי כי"ל, ואנחנו כבר יודעים שלמדינה אין תשובה כל-כך טובה. לכן אנחנו אופטימיים, ומקווים מאוד שגם עידן עופר, בדומה לכלל אזרחי המדינה, יתחיל בקרוב לשלם את חשבון המים שלו.

הצטרפו אלינו עוד היום וחזקו אותנו בבג״ץ, בכנסת, ובמסדרונות הממשלה, כגוף שתמיד דואג לאינטרס של הציבור: https://bit.ly/3C2dRhE


Source

דילוג לתוכן