גם בימי המלחמה – דואגים שכל סעיף וכל תקנה יהיו מדויקים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram


גם בימי המלחמה – דואגים שכל סעיף וכל תקנה יהיו מדויקים

מאז פרוץ המלחמה פורסמו למעלה מ-40 תזכירי חוק וטיוטות של תקנות הנוגעות למצב החירום בו אנו מצויים. מניסיוננו, דווקא בשעות משבר וכאוס, מתפספסים סעיפים חשובים, כשכל סעיף ולו הקטן ביותר, יכול להיות בעל משמעות דרמטית עבור האוכלוסייה הרחבה. המלחמה שפרצה מחייבת מתן רשת סיוע משמעותית שתגיע לאוכלוסיות שזקוקות לה, החל מרחל מאופקים ועד למשפחת כהן מקריית שמונה. יש להבטיח שסיוע זה יגיע באופן המהיר והיעיל ביותר, ולכל האנשים אשר ראויים לו. גם הפעם, פעלנו בדיוק להגשמת המטרה הזו.

השבוע פרסם משרד המשפטים טיוטת תקנות ‘שעת חירום’ להקלה על מצבם של תושבי העוטף והצפון, אנשי שירות המילואים, והחטופים, כך שצ’קים שלהם שיחזרו במהלך תקופת הלחימה, לא יובילו להגבלת חשבון הבנק שלהם. אנחנו תמכנו בתקנות, אך גם פעלנו וביקשנו לצרף לסעיף את פצועי המלחמה, האזרחים והחיילים, שאושפזו לתקופה ממושכת, וכן את בני משפחות החטופים והנעדרים המשקיעים לילות כימים במאמצים להשבת קרוביהם.

בעתות חירום נעשות פעולות המאפשרות “לגנוב סוסים” בקלות רבה יותר. אנחנו עוקבים מקרוב אחר קבוצות אינטרסים שיחפשו את הפרצות כדי להגדיל את רווחיהם ואת כיסיהם, התפוחים ממילא. וכך, גם בימים קשים אלו, כשחלק מאנשי הצוות שלנו גויסו בצו 8 ואחרים מתמודדים עם הכאב האישי שלהם, אין בכוונתנו להרפות או לנוח, ונמשיך להילחם עבורכם גם במלחמה הזו.

קראו עוד על פעילות הלובי באתר שלנו

דילוג לתוכן