הכנסת יוצאת לפגרה – אנחנו ממשיכים לעבוד בכל הכוח

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
במהלך שזכה להרבה ביקורת, הכנסת יוצאת היום לפגרה. אמנם במהלך הפגרה ניתן לקיים ישיבות בוועדות הכנסת ואפילו דיונים במליאה, אבל אין ספק שנפח הפעילות של הכנסת יקטן. אנחנו בלובי הציבורי אמנם פועלים רבות במסדרונות הכנסת, אבל העבודה היא רבה גם בזירות אחרות ומאחורי הקלעים, ויש לנו לא מעט תכניות לפגרה הזו.
נתחיל במאבק שלנו על הזיכיון של ים המלח. משרד האוצר אמור לפרסם בקרוב שתי עבודות על ים המלח, אחת כלכלית ואחת סביבתית, תוצאה של עבודת הצוותים המקצועיים בנושא, ואנחנו נהיה שם כדי ללמוד את העבודות ולהגיב להן, אל מול עוה״ד, רואי החשבון והלוביסטים של כימיקלים לישראל, בעלת הזיכיון הנוכחי.
בנוסף, משרדי הממשלה והרגולטורים לא נמצאים בפגרה ואנחנו ממשיכים לעבוד מולם בכל הנושאים שאנחנו מקדמים. העבודה הרציפה הזו כוללת פגישות, הגשת ניירות עמדה ומכתבים, ופעילות מחקר והכנה לקראת צעדים עתידיים.
כאשר תחזור הכנסת מהפגרה, היא צפויה לדון בכמה רפורמות משמעותיות שבהן אנחנו מעורבים, ואנחנו כבר נערכים לדיונים האלה. בין הרפורמות האלו ניתן למצוא את חוק ״מה שטוב לאירופה טוב לישראל״ שנועד להקל על הייבוא וכך, בתקווה, להוריד את יוקר המחיה במוצרים רבים, וכן תיקון נרחב לחוק החברות שיגן על כספי החוסכים לפנסיה המושקעים בשורת חברות ציבוריות.
אז נכון, בחודש וחצי הקרובים תראו פחות סרטונים שלנו מוועדות הכנסת, אבל זכרו, זה לא אומר שהלוביסטים הציבוריים שלנו עובדים פחות קשה – הם פשוט מפנים את הקשב שלהם למקומות אחרים.
הצטרפו גם אתם ללובי הציבורי שעובד בשבילכם בכל ימות השנה
דילוג לתוכן