הלוביסטים נוהרים אל מסדרונות הכנסת

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
⚠️ הלוביסטים נוהרים אל מסדרונות הכנסת ⚠️
בזמן שהמלחמה והאדוות הכלכליות שלה משפיעות על כולנו, ועסקים קטנים ובינוניים נמצאים במאבק השרדותי, יש בצד השני עסקים שנמצאים בפריחה וצמיחה – עסקי הלובינג. במילים פשוטות – שידול נבחרי הציבור שלנו לקבל החלטות ולחוקק חוקים שמיטיבים עם בעלי ההון הגדולים. וזה בדיוק מה שקורה בשבועות אלו סביב תקציב המדינה – כשהלוביסטים רוצים להבטיח את טובת לקוחותיהם – שהיא…איך לומר, לא בדיוק טובת הציבור.
החקיקה והרגולציה בישראל מושפעות עמוקות מפעילות הלובינג שנעשית בכנסת, וקשה למצוא תאגיד גדול שלא דואג להחזיק לוביסטים שישרתו את האינטרסים שלו – חברות המזון, חברות הסיגריות, הבנקים, חברות הביטוח, ובעצם כל מי שיש לו הרבה כסף, ורוצה לשמור על המצב שבו יש לו הרבה כסף. וגם, לדאוג שבעתיד יהיה לו עוד קצת כסף. וכך, בעלי ההון זוכים לייצוג מכובד מול מקבלי ההחלטות, בעוד האנשים שאין להם את הממון הנדרש, מיוצגים פחות, אם בכלל.
כדי לעמוד מול הלחצים המאסיביים שמפעילים הטייקונים, התאגידים הגדולים וצבא הלוביסטים שלהם, לובי99 נכנס קצת יותר מ-8 שנים למגרש, רק שאנחנו משחקים עבור הצד השני – 99 אחוז מהציבור שאין לו מספיק כסף לשכירת לוביסטים משלו. מאז אנחנו רק הולכים ומתחזקים וככל שאתם מצטרפים אלינו, כך יש לנו יותר כח מולם, אנחנו נכנסים ליותר תחומים, יושבים בעוד ועדות ומנצחים מולם יותר קרבות לטובת הכיס שלכם.
דווקא עכשיו, כשהמצב קשה ויוקר המחיה חונק את כולנו, זה הזמן להצטרף ללובי הציבורי ולדאוג לעתיד שלכם. אצלנו לא תצטרכו לשלם מאות אלפי שקלים בחודש כדי שנדאג לאינטרסים שלכם – תוכלו לעשות זאת בכל סכום חודשי לבחירתכם או בתרומה חד פעמית, לפי היכולת הכלכלית שלכם וצו מצפונכם.
דילוג לתוכן