הציבור מול מונופול הגז ורשות התחרות – דיון הוכחות 3 ואחרון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

מעולם ארגון חברתי לא ערער על עסקת מיזוג, ויש לזה סיבה. הליך בבית הדין לתחרות הוא מורכב ומצריך מומחים בעלי שם. לפני כמעט 3 שנים 6,000 א.נשים השתתפו בקמפיין גיוס המונים כדי שנצליח לצאת לקרב.

בשבוע שעבר התקיים הדיון האחרון בתיק, בו ראש צוות אנרגיה של רשות התחרות נחקר על דוכן העדים על החלטת הרשות לאשר למונופול הגז של יצחק תשובה לרכוש את צינור הגז שמחבר בין ישראל ומצרים – שבעבר יובא בו גז ממצרים ויכול להוות תחרות למונופול.

אחרי 3 דיונים בבית המשפט, בהם המומחה הכלכלי שלנו העיד ועוה״ד שייצג אותנו חקר את העדים מטעם מונופול הגז ורשות התחרות – אנחנו שמחים להגיד שאת הצד של הציבור יצגו שני אנשי מקצוע מהשורה הראשונה (בתמונה) – הממונה לשעבר על התחרות, עו״ד דרור שטרום, והכלכלן לשעבר של הרשות, ד״ר שלומי פריזט – שעשו עבודה פשוט פנומנלית.

עכשיו כשהחקירות מאחורינו, השלב הבא הוא הגשת הסיכומים בכתב של כל הצדדים. אח״כ נחכה להכרעת השופט שצפויה להינתן בסביבות ינואר.

כמובן שאנחנו מקווים שהערר יתקבל וננצח, אבל לא משנה מה התוצאה, עצם זה שמונופול הגז ורשות התחרות נאלצו להתמודד עם הליך משפטי מורכב ולא לנפנף עוד כתבה שלילית או פוסט בפייסבוק, ועצם זה שהעלינו לדוכן העדים את מנכ"ל דלק קידוחים יוסי אבו, ואת נציגי רשות התחרות להצדיק בפני הציבור ובפני בית הדין את אישור העסקה, הוא הישג אדיר וחסר תקדים בפני עצמו.

צריכים אתכם איתנו כדי להילחם במונופולים החזקים בישראל ולשמור על האינטרס הציבורי בכנסת ובבית המשפט; הצטרפו בכל סכום לבחירתכם.ן https://lobby99.org.il/join

#הוןשלטוןמשאביטבע

דילוג לתוכן