זוכרים את העסקה של חברת "כנפיים"?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

זוכרים את העסקה של חברת "כנפיים"? כשבעלי השליטה בחברה הציבורית, תמי מוזס ודדי בורוביץ', ניסו להעביר לסוכנות תיירות של הבן שלהם, "מויה", מיליונים על חשבון הציבור. אותה עסקה שחברי ועדת הביקורת של החברה דליה איציק, יריב לרנר ואמנון בן עמי, שהיו אמורים לשמור עלינו, דווקא החליטו לאשר.

מרגע שנודע לנו על העסקה עבדנו על סיכולה הממוקד. הוצאנו מכתבים לחברי ועדת הביקורת, לרשות ניירות ערך וגם לגופי הפנסיות שמושקעים בחברה; ואחרי שיתוף פעולה עם שאול אמסטרדמסקי, שאפשר למחלקה המשפטית שלנו לייצג אותו כבעל מניות בחברה ולדרוש את כל המסמכים הרלוונטיים, החברה הודיעה שהעסקה נדחית למועד בלתי ידוע.

כעת חברת כנפיים הודיעה שהיא מורידה את העסקה מסדר היום שלה סופית. מבטלת אותה לחלוטין.

זה חשוב שתקשיבו, כי ככה עובדת "שיטת מצליח" של האלפיון העליון. קודם כל מנסים. אולי זה יעבור מתחת לרדאר, מי יודע. כי למה להכניס יד לכיס ולהוציא ממנו כסף שלנו כשאפשר לתת לילד על חשבון הציבור? ותראו כמה קל לעצור כאלה דברים. כל מה שצריך זה שהאנשים הנכונים יהיו שם בזמן הנכון כדי לעצור את החגיגה.

האנשים הנכונים האלה הם אתם. אם לא הייתם חלק מלובי 99 – לובי 99 לא היה.

העניין הוא שיש הרבה חגיגות שצריך לעצור. יכולים להגדיל את התרומה? בא לכם לארח אותנו בחוג בית כדי להפיץ את הבשורה? לשכנע חבר להצטרף? זה הזמן: https://lobby99.org.il/join

#הוןשלטוןפנסיה

דילוג לתוכן