חדשות מטורפות: ניצחנו את תשובה ומונופול הגז בביהמ״ש!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram


חדשות מטורפות: ניצחנו את תשובה ומונופול הגז בביהמ״ש!

אנו נרגשים לספר על רגע היסטורי ותקדימי, בו לא רק שמתקנים עוולה נוראית – אלא קובעים את ההוכחה הניצחת שציבור מבוזר שמתאחד יחד יכול לנצח טייקון שחוגג על גבו. כסף קטן של הרבה אנשים יכול לנצח את הכסף הגדול, כשיודעים להיאבק נכון כדי ליישר את המגרש.

אחרי מעל 3 שנים של הליך משפטי, בית הדין לתחרות פרסם אתמול פס״ד שמקבל את רוב הדרישות שלנו נגד החלטת רשות התחרות לאפשר למונופול הגז לרכוש את צינור EMG, הצינור היחיד שמחבר בין ישראל למצרים ויכול להוות תחרות למונופול.

זו הפעם ה-1 שארגון חברתי מערער על החלטת מיזוג, ועוד במימון המונים מלא (מדובר בהליך יקר עבורו גויסו מעל רבע מיליון ש״ח). מול סוללת עוה״ד והמומחים של מונופול הגז ורשות התחרות, גייסנו את הממונה לשעבר על התחרות, עו״ד דרור שטרום, ואת הכלכלן הראשי לשעבר של הרשות, ד״ר שלומי פריזט.

אחרי מסע תלאות משפטי מפרך (ניסו לערער על זכות העמידה שלנו, הטילו איסור פרסום כדי שלא נוכל להשתתף בדיונים, מרחו כל שלב עד המקסימום, ועוד שלל תעלולים), התקבל היום פסק הדין שקובע כי התנאים שקבעה הממונה על התחרות במיזוג אינם עומדים בדרישה להגנת התחרות ושולח את הרשות לשפר אותם.

עכשיו הקרב עובר חזרה למגרש של רשות התחרות שתבחן מחדש את החלטתה. אנחנו נילחם כדי שהיא תתקן את ההחלטה ותדאג שספק הגז המרכזי לא יהיה בעליו של התשתית המרכזית.

ואם כל זה לא שכנע אתכם להצטרף ללובי הציבורי, שממומן ב-100% מימון המונים ונלחם על הכסף שלכם, אז אנחנו לא יודעים מה כן. אל תחכו עוד רגע, הצטרפו עכשיו https://bit.ly/3ChSHNl


דילוג לתוכן