חוסכים לפנסיה ב״מגדל״? כדאי שתשמעו מה קורה שם שלמה אליהו, בעל השליטה במגדל, קי…


חוסכים לפנסיה ב״מגדל״? כדאי שתשמעו מה קורה שם

שלמה אליהו, בעל השליטה במגדל, קיבל את היתר השליטה בה בשנת 2012 מהמפקח לשעבר על שוק ההון עודד שריג, שלאחר פרישתו עבר בדלת מסתובבת מפוארת לעבוד אצל אליהו כיו"ר מגדל.

שריג התפטר לפני כמה שנים תוך שהוא מפרסם מכתב פומבי חריג שמביע דאגה לכספי החוסכים נוכח התנהלות אליהו.

השבוע היו"ר השביעי(!) של החברה בשמונה השנים האחרונות, פרש, והשאיר אחריו מכתב עם ביקורת קשה על התנהלות החברה והממשל התאגידי שלה. זאת לאחר שגם 7 מנכ"לים עזבו בשנים האלו.

אליהו מתנהל במגדל כאילו זה הכסף שלו, וכאילו לא מדובר ב-300 מיליארד ש"ח מכספי הפנסיות של הציבור. התנהלותו מעוררת חשש לפגיעה ביציבות חברת הביטוח, מה שעלול לעלות לכל החוסכים והרבה.

מה קורה בתוך חדרי הישיבות של החברה הזו שגורם ליו"ר אחרי יו"ר ומנכ"ל אחר מנכ"ל לפרוש מתפקידם, אנחנו לא יודעים בדיוק. אבל רשות שוק ההון, המפקחת על מגדל, הזהירה לאחרונה מחוסר היציבות הניהולית ופעילותה ללא תוכנית אסטרטגית סדורה העלולה לפגוע בטובת הציבור ואף ביציבותה.

אנחנו מברכים את מ"מ הממונה על שוק ההון שהודיע למגדל שהוא שוקל לשנות את הרכב השליטה ולהטיל הוראות מיוחדות בגלל ההתנהלות הכושלת הזו, אבל אחרי שנים שאנו פונים לרשות שוק ההון בעניין אליהו, חושבים שהגיע הזמן לעבור למעשים אקטיבים.

צריך לקחת מאליהו את השליטה, ויפה דקה אחת קודם.

עזרו לנו להגן על כספי הפנסיות של הציבור- הצטרפו: https://bit.ly/3O2OJMU

#הוןשלטוןפנסיה


תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן