טוב שיש מגדל מאחורייך?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

מאחורי הסלוגן העוצמתי הזה מסתתרת חברה שלא בטוח עושה "טוב" ל-2 מיליון הלקוחות שלה.

חברת הביטוח מגדל, הגוף הפנסיוני הגדול ביותר בישראל, המנהלת נכסים פנסיונים של יותר מ-400 מיליארד שקל של הציבור, מתנהלת מזה תקופה ארוכה באופן לא מקצועי, ולכן החלטנו בלובי99 לפעול בדחיפות ובנחישות כדי להגן על כספי הציבור. סכסוכים אישיים, אווירת מחנאות והטרדה מינית, אלה רק חלק מהעדויות הקשות שנחשפו לאחרונה מצד כלל הדירקטורים. הדירקטורים עצמם העידו כי המצב הזה מונע מהם למלא את תפקידם ולקבל החלטות מקצועיות.

מאחר ומדובר בגוף מוסדי (מגדל היא חברת ביטוח וגם בעלת השליטה בחברת מקפת, שמנהלת את כספי הפנסיה של הציבור), העדויות האלה מטרידות במיוחד, ומעלות חשש ליציבות החברה ולכספי החוסכים.
חוסר היכולת של דירקטוריון מגדל להתנהל באופן מקצועי מצטרף לעדויות אחרות שעלו בעבר לגבי התנהלות בעל השליטה בחברה שלמה אליהו, והתערבותו הלא תקינה בהתנהלות של החברות שבשליטתו.

שגרנו מכתב לממונה על שוק ההון וביקשנו ממנו להתערב ולנקוט בצעדים הדרושים, לרבות העברת דירקטורים מתפקידם, במטרה להבטיח את יציבות חברת הביטוח, את כספי החוסכים, ואת הניהול התקין של החברות.

אנחנו בלובי 99 יודעים לשמור על הכסף של כלל הציבור ונמשיך להגן עליו מפני בעלי האינטרסים. הצטרפו אלינו עוד היום כדי לתת גב ציבורי וכלכלי למאבק

דילוג לתוכן