לעבור לחשבון בנק אחר? יותר קל לעבור דירה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

לפני מספר ימים פורסם כי רק שני אחוזים וחצי מחשבונות העובר ושב עוברים בנק מדי שנה. זה אכן מעט כמו שזה נשמע. רגע. לא היתה רפורמה בבנקים שחפרתם עליה מלא? מה קורה עם זה?

אז לפני כשנתיים עבדנו ממש קשה כדי להעביר את הרפורמה בבנקים שאמורה לפתוח את שוק הבנקאות הריכוזי לתחרות, ואף להקמת בנק חדש שישבור את הסטטוס קוו ויעשה מה שגולן טלקום עשתה לשוק הסלולר.

אבל אם יש משהו שחשוב שתכירו על עבודת הלובי, זה שאין לה סוף לצערנו.

שינויים רבים וטובים כבר נעשו בשוק הבנקאות בעקבות החוק. חלק מחסמי הכניסה לבנקים חדשים הוסרו, והמדינה הפכה לגמרי את עמדתה – ממניעת הקמה של בנקים חדשים, לעידוד הקמה שלהם.

אבל זה לא מספיק. יש עדיין סעיפים משמעותיים בחוק – כמו ביטוח פיקדונות, הקמת ממשק השוואת עלויות פיננסיות שיאפשר לכל לקוח לקבל את ההצעה הזולה ביותר עבורו, ופתיחה מיידית של שוק אפליקציות הסליקה לתחרות מקומית ובינלאומית – שטרם התממשו, ולא במקרה.

כל סעיף כזה צפוי לעלות לבנקים הרבה מאוד כסף שהם כמובן לא מעוניינים "להפסיד" לטובת הציבור. לכן הם ממשיכים להילחם בכל הכח בסעיפים הללו, ונדרש המשך לחץ רציני מצידנו כדי להוציא אותם לפועל.

אנחנו ממשיכים להיאבק ליישומה המלא של הרפורמה ולא נפסיק עד שנראה שינוי משמעותי בשוק הבנקאות בישראל. כי בלובי הציבורי אנחנו לא מעבירים חוק ומסמנים וי, אלא ממשיכים עד שרואים את התוצאה בפועל.

ממש בימים אלה אנחנו במרחק נגיעה מגיוס לוביסט ציבורי שישי. עוד גיוס משמעותי של אדם שכל תפקידו יהיה לעבוד 24/7 מול מקבלי ההחלטות למען האינטרס שלכם, אל מול מעל 200 הלוביסטים המסחריים הרשומים בכנסת ועובדים בשביל האינטרס של בעלי ההון והתאגידים החזקים.

אז למה אתם מחכים? הצטרפו עכשיו: https://bit.ly/2X6lcXF

פחות
דילוג לתוכן