מגינים על כספי הפנסיה שלכם גם בשוק ההון.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

רק אתמול סיפרנו לכם על תופעת האוברולינג, שבה מאשרים העלאות שכר למנהלים בחברות ציבוריות בניגוד לעמדת גופי הפנסיה שמייצגים אותנו – הציבור, כבעלי המניות באותן חברות ועל חשבון הפנסיה שלנו (הציצו בקישור לסרטון בתגובה הראשונה כדי להכנס ללופ).
והנה השבוע התבשרנו על הצלחה אדירה של הפעילות שלנו בתחום: גופי הפנסיה, שהתנגדו להעלאות השכר של מנהלי חברת ביג, נענו לקריאתנו והחליטו שלא לחדש את כהונתה של דירקטורית שאישרה את אותן העלאות בניגוד לעמדתם. אותה דירקטורית למעשה פעלה בניגוד לטובת החוסכים בכך שאישרה עדכון למדיניות התגמול ולשכר מנכ"ל חברת ביג, בניגוד לעמדת הרוב המוחלט של בעלי המניות של החברה וללא כל סיבה מיוחדת ומשכנעת. נזכיר, שרוב בעלי המניות של ביג שהתנגדו להעלאות השכר הם למעשה אנחנו – הציבור, שמשקיעים בביג באמצעות כספי הפנסיה שלנו שמנוהלים על ידי הגופים האחראים על הפנסיות שלנו. מאחר שעל גופי הפנסיה חובת נאמנות כלפינו, קראנו להם להתנגד לחידוש כהונתה באסיפה הכללית, ובכך להביע את חוסר שביעות רצונם מהתנהלותה.
זאת לא הפעם הראשונה שבה קראנו לגופי הפנסיה להתנגד לחידוש כהונה של דירקטור שפעל בניגוד לאינטרסים של הציבור. משמח לראות שהצעדים המדודים שלנו בתחום מניבים פירות ראשונים, ואנו מקווים שהדבר מצביע על שינויים חשובים בהתנהלות לגבי כספי הפנסיה של הציבור, גם על ידי הגופים האחראים עליהם וגם על ידי המנהלים בשוק ההון. כספי הפנסיה שלנו לא הפקר.
הצטרפו אלינו עוד היום כדי לחזק את המאבק על כספי הפנסיה ואת המאבקים הנוספים של לובי99 שהם מאבקים על העתיד של כולנו
דילוג לתוכן