ממשיכים להיאבק נגד הניסיונות של חברות הסלולר להעלות לנו את התעריפים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
בימים אלו נידונה בכנסת הצעת חוק שעשויה להוות פירצה מסוכנת במיוחד – ולאפשר לחברות הסלולר לבטל את אופציית ההתניידות בלי שהסכמנו ואף ללא ידיעתינו. בכך, הן מחזירות את הגלגל אחורה ועשויות להפוך אותנו שוב ללקוחות לשבויים – והלכה למעשה עוקפות את הרפורמה של כחלון שחסכה בממוצע כ-2,500 ש״ח בשנה למשק בית בישראל.
ואיך לא שמעתם על זה? כאן הסיפור הופך להיות ממש מעניין.
אנחנו בלובי99 העמקנו בסעיפים הקטנים שבהצעת חוק אשר נידונה בוועדת הכלכלה בנושא הסלולרים הכשרים, וגילינו כי הגבלת ניידות של הסלולרים הכשרים יכולה לזלוג להגבלת הניידות גם של האוכלוסיה הכללית. בעצם איתרנו תת-סעיף קטן שנותן לחברות הסלולר אפשרות לבטל את האופציה להתנייד בין החברות, ללא הודעה או הסכמה מפורשת של הצרכן.
מיד קפצנו וטענו שלא מדובר במשהו טכני, כי אם בדבר מהותי – ואנחנו לא נאפשר לחברות הסלולר למסמס את הרפורמה שהביאה להקלה ביוקר המחיה. לשמחתנו, יו״ר הוועדה קיבל את ההערות שלנו, ועכשיו מחכים לנוסח סופי לקראת הדיון הבא – כי אנחנו תמיד נשארים עד הסוף בכדי לוודא שאינטרס של הציבור הרחב נשמר. צפו בסמנכ״לית הלובי, עו״ד רחל גור, כדי לשמוע את ההסבר המלא.
כדי להמשיך ולהיות הארגון היחיד שדואג לאינטרס הציבורי בכל הפינות הכי אפורות, ולפעמים גם הכי בלתי צפויות, אנחנו צריכים את התמיכה שלך – הכלכלית והמספרית. הכנסו ללינק ובחרו סכום לבחירתכם
דילוג לתוכן