מנסים לעצור את ה"תספורת" הבאה בשוק העבודה יש כלל פשוט ובסיסי – אם אתה 'מפשל' א…


מנסים לעצור את ה"תספורת" הבאה

בשוק העבודה יש כלל פשוט ובסיסי – אם אתה 'מפשל' או גורם להפסדים כספיים – אתה מפוטר. כלל זה משום מה לא חל על חברי ההנהלה של ג'י סיטי (לשעבר גזית גלוב בע"מ), שלקחה הלוואות בשווי 10 מיליארד ₪ (!) מכספי החסכונות של הציבור וישנו סימן שאלה לגבי יכולתה להחזיר את הכסף.

לאורך השנים ג'י סיטי ביצעה השקעות כושלות והפסידה מיליארדים. בגלל הניהול הכושל, שווי המניה ירד ב-60%, והחברה מתקשה להחזיר חובות. בעולם מתוקן, ההנהלה הייתה מתפטרת אתמול, אך בג'י סיטי חבריה מבקשים שיאריכו את הכהונה שלהם כדי שיוכלו להמשיך להנות משכר מפנק ולא לתת את הדין על הניהול הכושל שהובילו לאורך השנים.

לאפשר לאותה הנהלה כושלת להמשיך ולנהל את ג'י סיטי יביא להשלכות חמורות, עד כדי דרדור החברה להסדר החוב הגדול ביותר בשוק ההון הישראלי, שימומן מכספי הפנסיה שלנו ("תספורת").

מאחר שכל שומרי הסף ישנים בעמידה, פנינו אנחנו לבעלי המניות של ג'י סיטי, ובראשם גופי הפנסיות שאחראים על ניהול כספי הציבור, וקראנו להם לא לאשר את המשך הכהונה של אותם מנהלים כושלים, ובראשם חיים כצמן, בעל השליטה בחברה, וזהבית כהן (לשעבר "אייפקס").

אנו שמחים לעדכן כי בזכות פנייתינו, חברת ״הפניקס״ הרימה את הכפפה והודיעה שהיא מסרבת לחידוש כהונתה של זהבית כהן כדירקטורית חיצונית.

אין סיבה להיכנע לגזירת הקופון על גבינו. בלובי 99 אנו משמיעים את קולו של הציבור המבוזר והנרמס ונאבקים על כספי הפנסיות של כולנו. הצטרפו אלינו וחזקו את הלובי הציבורי: https://bit.ly/3PhngYA

#הוןשלטוןפנסיה

* אנו פועלים במאמץ רב לאתר את בעלי הזכויות על יצירות אלו. השימוש בצילומים שבעל הזכויות בהן אינו ידוע נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים".

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן