מפני שאת המנגינה הזאת, כן אפשר להפסיק

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram


מפני שאת המנגינה הזאת, כן אפשר להפסיק
על הסדר התספורת של אליעזר פישמן שמעתם לא פעם : מיליארדים של חוב שנמחקו כלא היו, לא לפני שהבטיח לעצמו וילדיו נכסי פאר, רכבי יוקרה, ומה לא. והכל – על חשבוננו. ועכשיו, כאילו זה לא מספיק, מגלה פישמן עזות מצח מהז'אנר הכי נמוך, פורנוגרפיה של דיני פשיטת הרגל – ומגיש דרישה לחזל״ש את הליכי פשיטת הרגל נגדו, לוותר לו על התשלומים החודשיים, ולשחרר לו כספי פנסיה במאות אלפי שקלים, כי הוא זקן אומלל וחולה ומתפרנס מקצבת זקנה. שמעתם נכון. אז לפני כמה שבועות סיפרנו לכם שאנחנו מתכוונות לפנות לכנ"ר (כונס הנכסים הראשי) הנוכחי, עו"ד ורו"ח אשר אנגלמן, ולבקש ממנו לשים רגל בדלת ולהתנגד, בתקווה שהוא יעתר ויתגייס להגנה על האינטרס הציבורי.

אז שמחות לדווח שאתמול ערכנו פגישה עם עו״ד אנגלמן וצוותו, פרשנו בפניהם את עזות המצח והשקרים בבקשה של פישמן, הערנו את תשומת לבם לפרופיל הציבורי שיש לתיק הדגל הזה וביקשנו מהם לייצג נאמנה את האינטרס הציבורי לכשיגיע זמנם להגיב בביהמ״ש בשם הציבור.

חשוב להזכיר שפישמן הוא לא פושט הרגל הראשון שמקבל הסדרים נוחים. הוא פשוט הראשון שמקבל מלחמה בכל הכח מאיתנו, לעומת השאר שאמנם הפסידו ברולטה, אבל איכשהו עדיין יצאו עם כל הז׳יטונים.

מהי בעצם ׳תספורת׳? אתם חושבים שהבנקים פשוט מוחקים חובות וסופגים את ההפסד? לא לא. החובות מגולגלים אלינו, הציבור. הרי כל ספר יגיד לכם שמישהו צריך לשלם על תספורת
לב לבייב, יצחק תשובה, מוטי זיסר, נוחי דנקנר, אילן בן דב. כולם ״אנשי עסקים״ שקיבלו הלוואות ללא בטחונות ראויים ועשו ״תספורת״ של מיליארדים לכספי הפנסיות שלנו.

אבל מאז הקמנו את הלובי הציבורי, ותספורות לא יעברו פה עוד בשתיקה. כך רק לפני כשנה הצלחנו להתריע בזמן על תספורות פוטנציאלית של כצמן, וע״י לחץ ציבורי והערת הרשות לניירות ערך, לעצור אותה.

את התספורת של פישמן לא הספקנו לעצור בזמן כי הארגון שלנו הוקם אחרי התהליך, אבל אנחנו בטח לא הולכים לתת לו להמשיך לנצל את המערכת בלי שיקבל על זה מלחמה. הצטרפו אלינו היום כדי לחזק את המאבק הציבורי נגד תספורות ונגד הניצול הציני של משפחת פישמן את המערכת:

Source

דילוג לתוכן