מתכוננים למאבק על תקציב המדינה

בעוד שבועות ספורים חוק התקציב וחוק ההסדרים לשנים 2023-2024 אמור לקבל את אישור הממשלה ולבוא לדיון בכנסת. אנחנו כבר מתחילים בהכנות לדיונים, כדי לדאוג שהחוק יקדם את האינטרס הציבורי, ולא את זה של הטייקונים והתאגידים הגדולים.

השבוע בילינו שעות ארוכות של דיונים ופגישות במגוון רחב של נושאים, החל מהמאבק לצמצם את החיסיון של קאצ"א על מנת למנוע את האסון הסביבתי הבא, דרך שחרור כספי החיסכון של ילדינו מהשליטה של הבנקים בתוכנית ״חיסכון לכול לילד", וכמו גם צמצום כוחם של המונופלים בייבוא על מנת להקל על הצרכן הישראלי מהחנק של היבואנים הבלעדיים וצעדי המשך להגביר את התחרות בבנקים כמו שקיפות בנתוני מקבלי משכנתאות וכו.

פגשנו ושוחחנו אישית עם חברי כנסת ושרים, ביניהם שר הכלכלה ניר ברקת (ליכוד), שרת הכלכלה לשעבר הח״כית אורנה ברביבאי (יש עתיד), הרמטכ״ל לשעבר ח״כ גדי אייזנקוט (המחנה הממלכתי) והח״כ הטרי מהציונות הדתית החבר בוועדות הכספים וחוץ וביטחון, משה סולומון.

במאבק על האינטרס של הציבור אנחנו מעטים מול רבים, רק 8 לוביסטים ציבוריים מול מאות הלוביסטים של חברות הגדולות, אבל לנו יש גב של הציבור הרחב שעומד מאחורינו ונבחרי הציבור שלשמחתנו בוחרים להיות אוזן קשבת ושותפים במאבק.

הכח שלנו להלחם על האינטרסים שלכם נמצא בידיים שלכם – הצטרפו אלינו
https://bit.ly/3YBdkwH


תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן