עוד ניצחון שלנו לטובת כספי הפנסיה שלכם – ביי ביי "ביטוח מנהלים"

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

עוד ניצחון שלנו לטובת כספי הפנסיה שלכם – ביי ביי "ביטוח מנהלים"

למרות הלחצים האגרסיביים שהפעילו הלוביסטים של חברות הביטוח ולשכת סוכני הביטוח, אנו שמחים לעדכן שהצלחנו להעביר היום בוועדת הכספים של הכנסת את התקנות שמגבילות את מכירת המוצר הפנסיוני הנחות "ביטוח מנהלים". המהלך הזה צפוי לחסוך לציבור החוסכים, במיוחד משכבות האוכלוסיה המוחלשות, הוצאות מיותרות ופגיעה בכספי הפנסיה. צפו במנכ"לית הלובי לינור דויטש – Linor Deutsch שעמדה שם מול חברות הביטוח ונלחמה על כספי הפנסיה שלכם.
****

"ביטוח מנהלים" זה שם יוקרתי למוצר פנסיוני יקר ומיותר. פעם, בעבר הרחוק, היו למוצר הפנסיוני הזה כל מיני יתרונות על פני קרן פנסיה, שעם הזמן נעלמו לחלוטין, והחל מ-2012 מדובר חד משמעית במוצר גרוע, שלפי נתונים של משרד האוצר יביא לכך שתקבלו קצבה הנמוכה בכ30% כשתגיעו לפנסיה.

במהלך השנים עשה משרד האוצר מספר נסיונות להכחיד את המוצר, אבל פעם אחרי פעם הלובי האגרסיבי של חברות הביטוח ולשכת סוכני הביטוח, שמרווחים עליו המון כסף, הצליחו להשאיר אותו בחיים.

אבל, הפעם, בקרב על התקנות האוסרות על שיווק המוצר בוועדת הכספים של הכנסת, עמד מולו הלובי הציבורי. הקרב נמשך ממש עד השניה האחרונה, בזמן שאנחנו התעקשנו על ההגבלה למכור ביטוח מנהלים למי שמרוויח שכר הנמוך משתי משכורות ממוצעות במשק (פחות מ24,000 שח), ניסו חברות הביטוח להוריד את המגבלה ל1.5 משכורות. נחשו מי ניצח.

רוצים להודות לח"כים שעמדו בלחצים, ובראשם אליהו רביבו Eliyahu Revivo, ולדימיר בליאק – Vladimir Beliak, נעמה לזימי – Naama Lazimi וכמובן יו"ר הועדה Moshe Gafni.

ואם עוד לא הצטרפתם ללובי הציבורי, שממומן ב100% מימון המונים ושומר לכם על הכסף, זה הזמן: https://bit.ly/3XsNsU0


דילוג לתוכן