"עצם העובדה שהפאנל נקרא 'מפרקים מונופולים בשירות יוקר המחיה, האמנם?'



"עצם העובדה שהפאנל נקרא 'מפרקים מונופולים בשירות יוקר המחיה, האמנם?', ושיושבים פה לידי רק עורכי של מונופולים גדולים, ולא עורכי דין שנלחמים כדי לפרק מונופולים, יוצר מצב של פאנל מוטה לחלוטין" – כך פתחה את דבריה מנכ"לית המיזם, לינור דויטש – Linor Deutsch בפאנל כנס לשכת עורכי הדין אליו הוזמנה.

הכנס השנתי של לשכת עורכי הדין הוא נקודת מפגש קלאסית של הון-שלטון-עיתון-עליון. כשהוזמנו, היה ברור לנו שחשוב שנגיע להשמיע את קולו של הציבור בפאנלים שמורכבים מסורתית מצד אחד של המשוואה – הצד עם הכסף שמגן על הכסף בו כולם מסכימים עם כולם – ולייצג את הציבור הרחב שאין לו 1500$ לשעה לשלם לעו״ד צמרת.

מקווים שתרמנו להעברת המסר שגיוון השורות זו הדרך לנהל דיון אמיתי ולא חד צדדי, וששנה הבאה יזמינו עוד עורכי דין מצויינים שמייצגים את הצד עליו לא מרוחה החמאה (או שפשוט לא יזמינו אותנו שוב ?)

כך או כך, בדיוק בשביל זה הקמנו לובי ציבורי שממומן ב-100% מימון המונים. כדי שנוכל להשמיע את קולו של הציבור בכל מקום, בלי צורך לְרַצּוֹת או להתחנף למוקדי הכח והכסף הגדול. בשביל שנמשיך, נגדל ונתחזק, לא מספיק לייק. הצטרפו בכל סכום לבחירתכם ועזרו לנו לייצג אתכם: https://lobby99.org.il/join

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן