פנינו לשר הביטחון כדי שהמילואימניקים יפסיקו לשלם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

המלחמה הקשה הביאה לגיוס נרחב של חיילי וחיילות מילואים, הנאלצים להיאבק בקושי כלכלי שנכפה עליהם, לאור המצב. אך גם שלושה חודשים אל תוך המלחמה, המדינה טרם מצאה לנכון לפטור את אותם משרתי מילואים מתשלומי אגרה בכביש 6, ולהקל עליהם, ולו במעט, בתקופה מורכבת זו. אנחנו בלובי 99 הפסקנו לחכות למשרדי הממשלה שאינם לוקחים אחריות, ופנינו לשר הבטחון יואב גלנט.
***
חיילי וחיילות המילואים משאירים את משפחתם ואת הקריירות שלהם מאחור כדי לתרום את חלקם לביטחון המדינה, ונאלצים להוציא את רכבם הפרטי לנסיעות ארוכות לבסיסים המרוחקים – ונזכיר, כל זאת בגלל שהופסקה פעילות התחבורה הציבורית בסופי שבוע, והיא גם אינה מספקת במהלך השבוע. וכך, לעיתים בלית ברירה, נסיעה לאורך כביש 6 יכולה להגיע, עבור אותו חייל או אותה חיילת במילואים, להוצאה של מאות שקלים בחודש.

אנחנו בלובי 99 הבנו שאסור שהמצב יישאר כפי שהוא, ועל כן פנינו לשר הביטחון יואב גלנט וביקשנו שיפעיל את סמכותו במסגרת חוק האגרה, ויחתום על צו הפוטר את המילואימניקים מתשלומי אגרה, בכפוף לאישור שרת התחבורה ושר האוצר.

אנו דורשים מהממשלה להירתם בתקופה קשה זו ולהקל על הציבור, במיוחד על עשרות אלפי המילואימניקים העומדים על המשמר. הפטור מתשלומי האגרה בכביש 6 הוא פתרון פשוט ליישום, אך הכרחי ומוסרי, ומהווה צעד קטן אך משמעותי בהוקרת התודה לכלל המשרתים והמשרתות. בשבוע הבא עתיד להתקיים דיון בוועדת הכלכלה של הכנסת בנושא, ואנחנו נהיה שם להלחם עבור כל אותם חיילי וחיילות מילואים.

הכנסו לאתר של לובי 99 כדי לקרוא על פעילותנו למען האינטרס הציבורי, והצטרפו אלינו

דילוג לתוכן