שיא שלילי : הלוביסטים של הטייקונים מתחזקים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram


שיא שלילי : הלוביסטים של הטייקונים מתחזקים

בזמן שהציבור הרחב נחנק תחת יוקר המחיה שרק הולך וגובר ועסקים קטנים ובינוניים ממשיכים לאבד לקוחות כי ללקוחות קשה לשלם, יש בצד השני עסקים שנמצאים בפריחה וצמיחה – עסקי הלובינג. או במילים פשוטות – שידול נבחרי הציבור שלנו לקבל החלטות ולחוקק חוקים שמיטיבים עם בעלי ההון הגדולים.

מחקר חדש של שקוף – גוף התקשורת של הציבור מציג שיא של כל הזמנים במדד הלוביסטים – מספר הלקוחות הרשומים המשתמשים בשירותיהם של הלוביסטים המסחריים הוא הגבוה ביותר שהיה אי פעם (588!). וזה עוד לפני שאמרנו מילה על כל הלקוחות הלא רשומים, כל עבודות "המאעכרים" למיניהם, וכל החברות והתאגידים שמחזיקים לוביסטים שעובדים "אינהאוס" ולכן לא מוגדרים כלוביסטים; סמנכ"לי רגולציה, קשרי ממשל, יועצים "אסטרטגיים" וכיוצא בזה. ולא רק זה, גם כמות הלוביסטים בכנסת עלתה ב-20%.

כדי לעמוד מול הלחצים המאסיביים שמפעילים הטייקונים, התאגידים הגדולים וצבא הלוביסטים שלהם, אנחנו נכנסנו לפני 7 וחצי שנים למגרש, לשחק עבור הצד השני – 99 אחוז מהציבור שאין לו מספיק כסף לשכירת לוביסטים משלו. מאז אנחנו רק הולכים ומתחזקים וככל שאתם מצטרפים אלינו, כך יש לנו יותר כח מולם, אנחנו נכנסים ליותר תחומים, יושבים בעוד ועדות ומנצחים מולם יותר קרבות לטובת הכיס שלכם.

דווקא עכשיו, כשהמצב קשה ויוקר המחיה חונק את כולנו, זה הזמן להצטרף ללובי הציבורי ולדאוג לעתיד שלכם. אצלנו לא תצטרכו לשלם מאות אלפי שקלים בחודש כדי שנדאג לאינטרסים שלכם – תוכלו לעשות זאת בכל סכום חודשי לבחירתכם, לפי היכולת הכלכלית שלכם וצו מצפונכם:
https://bit.ly/3O7WH9k

דילוג לתוכן