חברות הביטוח – במשך שנים אנחנו משלמים להן הרבה מדי ומקבלים מעט מדי, ואיך לעזאזל אפי נווה קשור לזה?

כל ישראלי כבר יודע איך זה לפנות לחברת ביטוח, אחרי תאונה/ אירוע רפואי/ יציאה לפנסיה/ נזק לרכוש, ולצאת עם התחושה ששילמת הרבה וקיבלת מעט.

הפנייה לחברת הביטוח הייתה יכולה להיראות אחרת, אילולא הלובי החזק של לשכת עורכי הדין פעל בכנסת הקודמת כדי לחסל את הרפורמה שהייתה אמורה לחסוך לכם כסף כשאתם תובעים את חברת הביטוח.

מעצבן אה?

בשנים האחרונות חברות הביטוח גוררות יותר ויותר אזרחים שמרגישים שלא קיבלו את מה שמגיע להם לדיונים ארוכים בבתי המשפט. לחברות הביטוח יש זמן ועורכי דין שמשלמים להם ממילא, אז מה אכפת להן?!

אפי נווה, עד לא מכבר ראש לשכת עורכי הדין, היה הגורם המרכזי שעמד מאחורי חסימת הרפורמה להקמת מוסד בוררות ביטוח, שמטרתה הייתה להקל לאזרחים על החיים: במקרה של מחלוקת עם חברת ביטוח ייערך הליך בירור קצר וקצוב בזמן, שלא מחייב תשלום לעורך דין, במקום להיגרר לבתי משפט.

כראש הלשכה נווה רצה לוודא שעורכי הדין המתפרנסים מתביעות ביטוח ממושכות בבתי המשפט ימשיכו להתפרנס היטב. אגב, רק במקרה גם המשרד של נווה עצמו, עוסק בביטוח ומתפרנס מלקוחות וחברות שרוצות ייצוג בתחום הביטוח.

בחוק ההסדרים לשנת 2019 פעלנו כדי להכניס את הרפורמה הזו לחוק ההסדרים, אך אז הגיע נווה הפעיל קשרים בממשלה והרפורמה נזרקה לפח.

אז נווה כבר לא ממש בתמונה ובכנסת הנוכחית אנחנו נגיש עם קבוצת חברי כנסת את הצעת החוק הזו מחדש. רשות שוק ההון תומכת בהצעה. אנחנו נוודא שהלובי של חברות הביטוח ולשכת עורכי הדין ייכשלו הפעם והצעת החוק תגיע לקו הסיום.

עוד חברים = עוד לוביסט ציבורי = עוד נושא שהלובי הציבורי יעסוק בו.
רוצים לסייע לנו לקדם את הצעת החוק? הצטרפו ללובי 99: https://bit.ly/2VH3k3K

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן