מיהם האנשים שהכי משפיעים על החיים בישראל?

אז נכון, כבר התרגלנו להשפעה של הטייקונים הגדולים, המנכ"לים של החברות במשק, פוליטיקאים ובכירים במשרדי הממשלה. אבל בשנים האחרונות אנחנו רואים שינוי. גם הציבור עצמו לא יורד מ"רשימת המשפיעים".

אנחנו גאים לספר לכן שגם השנה, נכנסה לינור דויטש – Linor Deutsch, מנכ"לית המיזם והלוביסטית הציבורית הראשונה, לרשימת 100 המשפיעים של דה מרקר.

זו כבר השנה הרביעית ברציפות (למעשה מאז שהוקם לובי 99) בה אנחנו נכנסים לרשימת המשפיעים, ובלי שום קלישאה, "אנחנו" זה למעשה אתם – הציבור.

בזכות אלפי חברי וחברות המיזם שממנים את המיזם הזה מהשקל הראשון ועד האחרון, שבוחרים את האג'נדה שלו ושמהווים עבורנו גב ציבורי עצום, אנחנו מצליחים כל שנה מחדש להביא לעשרות הישגים לטובת הציבור ולהשפיע על המציאות החברתית כלכלית בישראל.

וכפי שנכתב במרקר עצמו – "ישנם עוד ארגונים, אבל לדויטש, העומדת בראש ארגון לובי 99, שעוסק בפעילות לובי בכנסת עבור הציבור, יש משהו שאין לאחרים: יש לה כסף, שמגויס בהוראות קבע מאלפי תורמים קטנים – מודל שמשחרר אותה מלחצים של תורמים גדולים. עם הכסף הזה, עם עובדים חדשים שגייסה בתחום הכלכלי והמשפטי, ועם מאגרי אנרגיה שלא רואים כל יום, דויטש מתכוונת להתנפל על הכנסת – מרגע שזו תמנה ממשלה ותתחיל לעבוד".

הכל נכון מלבד העובדה שאנחנו ממש לא מחכים לממשלה שתקום אלא ממשיכים לעבוד כל הזמן ובכל הכח נגד הגורמים שפועלים נגד האינטרס של הציבור.

רוצים להצטרף לאלפי המשפיעים? https://bit.ly/33STbFe

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן