היי אני אלה, ואני רואת החשבון הציבורית הראשונה בארץ ובעולם

אני לא רק רואת חשבון אלא גם עורכת דין ובזכות המימון שלכם עכשיו אני גם הלוביסטית הציבורית החדשה שלכם. הצטרפתי כחברת לובי כבר לפני 7 שנים, ממש בראשית הדרך, כי אני מאמינה שאת האינטרסים של הציבור אסור שידרסו לוביסטים ובעלי הון ששכחו את האזרח הקטן. ללובי 99 חלק מרכזי וחשוב בהשמעת קולו של הציבור בדרך מקצועית ובלתי מתפשרת בכל פינה בה מתקבלת החלטה הנוגעת לחיים שלנו פה ואת התוצאות כולנו יכולים לראות בשטח.

אני בוגרת תואר ראשון במשפטים (בהצטיינות יתרה) ותואר ראשון בחשבונאות מאוניברסיטת רייכמן וממש עוד רגע מגישה את התזה שלי בנושא חלוקת דיבידנדים, במסגרת תואר שני במשפטים. חוץ מזה, אני חיפאית במקור, תל אביבית בדימוס והיום מתגוררת באהבה ובכיף בגבעתיים, יחד עם אלון בן הזוג שלי, ליה הבת המתוקה שלי ומיקה הכלבה האהובה שלנו.

לפני שהגעתי לכאן, התמחתי במשפטים ובחשבונאות במשרדים המובילים בשוק הפרטי. בעיקר, נברתי בדוחות הכספיים של החברות הציבוריות ואפילו נהנתי מזה. עכשיו, סוף סוף, אזכה לנצל את כל הידע שצברתי בשעות רבות של לימודים ופרקטיקה כדי לקדם את האינטרסים של הציבור. אני אוהבת להתעמק באותיות הקטנות ולנתח את המספרים הגדולים ומעכשיו אוכל להקדיש את כישוריי לטובת ההווה והעתיד של כולנו.

בלובי אטפל לצד מנהל תחום הפיננסים שלנו, משה קאשי, בכל הנושאים הפיננסים וגם אעסוק בקידום ושיפור התחבורה הציבורית.

אז אם כבר הצטרפתם ובזכותכם גם לציבור יש רואת חשבון אגיד לכם תודה! ואם עוד לא הצטרפתם, זה הזמן לקחת חלק לטובת העתיד של כולנו – https://bit.ly/3RMpQ8y


תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן