עוד ענקית מזון שמנסה לעשות סיבוב על הציבור

יוניליוור ישראל, חברת המזון החמישית בגודלה, החליטה לנסות את מזלה והודיעה השבוע על העלאת מחירים חדה (עד 20%) החל מה-1.11 על מבחר רחב של מוצרי צריכה בסיסיים שנמצאים בכל בית בישראל כמו מוצרי תלמה, קנור, קליק, בייגל בייגל, ליפטון, דאב, פינוק ואקס.

למה יוניליוור מעלה מחירים? כי היא חושבת שהיא שולטת בצרכנים והיא יכולה.
יוניליוור שולטת ב-85% משוק הקורנפלקס דרך תלמה, 70% משוק המיונז (הלמנס ותלמה), 35% משוק השמפו והסבונים (פינוק ודאב), 40% משוק הדאודורנטים (אקס) והרשימה רק ממשיכה. לכן היא בכלל לא טורחת לספק הסבר סביר להעלאת המחירים וזורקת לנו הסבר לקוני על "גידול מתמשך בעלויות השונות״.

אבל יוניליוור טועה. בחצי השנה האחרונה הוכחנו לכל ענקיות המזון שהציבור הישראלי כבר לא פראייר, וגם אם הן שולטות בשוק, הן לא שולטות בצרכנים. כבר למדנו איך להתאחד ולהתארגן ציבורית נגד העלאת מחירים – כשאנחנו מצמצמים צריכה ועוברים לרכוש תחליפים זולים יותר, ענקית המזון התורנית מרגישה את זה בשורת הרווח ובסוף מתקפלת. כך, במקום דרישה להעלאת מחירים נתחיל לקבל הצעות למבצעים

חזקו את הכוח של הציבור מול ענקיות המזון – הצטרפו אלינו: https://bit.ly/3DyDMja

#הוןשלטוןצרכנות

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן