ייעוץ ביטוח אובייקטיבי? צפו בעו"ד לינור דויטש מסבירה בתוכנית הכל כלול


כשאנחנו מקבלים ייעוץ לגבי החיסכון הגדול והחשוב ביותר, הוא החיסכון הפנסיוני, או לגבי רכישת ביטוח, אנחנו מצפים שהיועץ שלנו יהיה אובייקטיבי – כזה שההמלצה שלו, באיזה גוף לחסוך או איזה ביטוח לרכוש, לא תלויה בכמה כסף הוא מקבל. כזה שפשוט דואג לאינטרסים שלנו. אבל חברות הביטוח לא מאפשרות את זה. הן רוצות ש"נתייעץ" עם סוכני מכירות המתוגמלים לפי עמלות: תמכור יותר – תרוויח יותר. ולפי השיטה הזו, הם יוכלו למכור לנו ביטוחים שאנחנו לא צריכים, ולא יצטרכו להתאמץ כדי להשיג לנו תשואות גבוהות ולהפחית דמי ניהול.

ואיך נמנע מאיתנו הייעוץ האובייקטיבי? חברות הביטוח מסרבות לחתום הסכמים עם יועצים אובייקטיבים – כי למה להן לעודד אנשים שפועלים לטובת הציבור ולא לטובת שורת הרווח שלהן בלבד?
משרד האוצר רוצה לשם לזה סוף, באמצעות תיקון חקיקה, ולאסור על חברות הביטוח לסרב לחתום עם יועץ אובייקטיבי. מהלך שכזה יגדיל את המספר היועצים האובייקטיבים, ויצמצם תופעות של מכירת מוצרים ביטוחיים לאנשים שאין להם צורך באותם מוצרים. חברות הביטוח, מצידן, כבר נערכות לקרב ומפעילות את צבא הלוביסטים שלהן כדי לסקל כל אפשרות של ייעוץ אובייקטיבי עבור הציבור.
אנחנו, שפועלים מזה מספר שנים לקידום מודל היועצים האובייקטיבים, נעמוד מול הלוביסטים האלה במסדרות הממשלה, וגם בדיונים בכנסת.
אנחנו שומרים על החסכונות שלכם, עזרו לנו לשמור עליכם – הצטרפו: https://bit.ly/41dt37h


תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן