הגיע רגע ההכרעה – להציל את כספי הפנסיה שלנו או להציל את תשובה

אחרי תקופה ארוכה בה הגופים שמנהלים לנו את כספי הפנסיה "ישבו על הגדר", הלילה הם נדרשים להחליט בין נאמנות לתשובה ומועדון הטייקונים ובין נאמנות ללקוחות שלהם – החוסכים לפנסיה.
יצחק תשובה ו'דלק' שבבעלותו, נמצאת כבר זמן רב על סף פשיטת רגל. סך כל החובות שלו לגופים שהלוו לו כסף (כמו קרנות הפנסיה שלנו), גדולים בהרבה מסך הנכסים שיש לחברה היום וההכנסות לא מספיקות כדי להחזיר את החובות. עד עכשיו קרנות הפנסיה שלנו התמהמו עם הדרישה מתשובה להחזיר להם את הכסף שהוא חייב, אבל היום בלילה תיערך הצבעה בקרב הגופים הללו שתקבע האם הם סוף סוף ידרשו מתשובה את החוב בחזרה.
האם הם "יעיפו" את תשובה מ'דלק' וינסו להציל את מה שאפשר מהכסף שלנו, או שיעניקו לתשובה במתנה "תספורת" של מאות מיליוני שקלים מהכסף שלנו?
הוצאנו היום פניה דחופה למנכ"לים של קרנות הפנסיה הגדולות שישתתפו בהצבעה כדי לדרוש מהם לייצג את אינטרס החוסכים, כפי שהם מחויבים על פי חוק, ולשלוח את תשובה הביתה, כדי שלא יוכל להמשיך ולבזוז את כספנו.
רוצים לעזור להגן על הפנסיות של הציבור? הצטרפו עכשיו: https://bit.ly/99ceodecisio125

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן