הכירו את הלובי – רחל גור, מנהלת תחום ממשלה ולוביסטית ציבורית: מי שמכירה את כל ה…


הכירו את הלובי – רחל גור, מנהלת תחום ממשלה ולוביסטית ציבורית:

מי שמכירה את כל האנשים הנכונים, ברגעים הנכונים והדרכים להגיע אליהם ולהשפיע אליהם. מה שארגונים וחברות אוהבים לכנות "מנהלת קשרי ממשלה". רחל היא מהאנשים שכל טייקון, תאגיד ובעל הון דואג שיהיו לו ולמזלנו היא איתנו. היא שימשה כיועצת חקיקה ליו"ר הקואליציה, יועצת בכירה לשרים במשרדי החוץ, הגנת הסביבה, הקליטה, וירושלים, והעדיפה להחליף את כל המשרדים הללו במשרד עם חלון לנוף ההררי של נופי פרת, באזור בנימין שם היא מתגוררת, ועשייה לתועלת הציבור, בלובי.
גם אם ממש תנסו לא תצליחו לקבע את רחל לתוך התבניות החברתיות. היא Badass קשוחה אבל אנחנו מזהים גם שאריות של היפיות מוודסטוק. היא מגדלת ארבעה ילדים (כולל בת 3, מפקדת החוליה) שובבים במיוחד, ומשתפת אותנו בכל פעם במעלליהם היצירתיים.
היא נולדה וגדלה בארה"ב, עדיין מסתובבת עם מבטא אמריקאי הורס, אבל יוצקת משמעות מרתקת ומורכבת למושג ׳ישראלית׳. רחל סיימה תואר ראשון במשפט וממשלה בהצטיינות יתרה מהמרכז הבינתחומי בהרצליה, וככה בקטנה עוד תואר שני מחקרי בתורת המשפטי מ New York University. בזמנה הפנוי היא מבלה בכיף ובשלווה עם בעלה וילדיהם, בטיולים והרפתקאות.

כדי לחזק את הלובי עם עוד שחקני נשמה נפלאים כמו רחל, הצטרפו אלינו – https://bit.ly/3nNo7Xa




Source

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן