הכירו את הלובי – אלה תמיר שלמה, לוביסטית ציבורי: אלה היא מומחית האותיות הקטנות …


הכירו את הלובי – אלה תמיר שלמה, לוביסטית ציבורי:

אלה היא מומחית האותיות הקטנות שמסתירות את המספרים הגדולים ששווים לנו הרבה מאוד כסף.
בזמן שרובנו בורחים מערימות מסמכים משפטיים מבלבלים וקבצי אקסל מבהילים מפוצצי מספרים, אלה הלכה לעשות מזה תארים אקדמים – ראשון ושני במשפטים, ועוד תואר ראשון בחשבונאות. ושאלוהים יעזור, היא אפילו נהנתה מזה ושילבה את השניים לתוך תזה שהיא כותבת על חלוקת דיבידנדים (יאבלולו).
אתם וודאי מבינים למה היינו חייבים לחטוף אותה מהמשרדים הכי מפונפנים ושווים של השוק הפרטי, בהם הייתה נוברת אל תוך שעות הלילה המאוחרות בדו"חות כספיים של חברות ציבוריות. עכשיו היא ממשיכה לעשות את זה, אבל מי שמרוויחים מהעבודה הסיזיפית הזו הם אנחנו – הציבור הרחב שמפסיד הרבה כסף כשאין מי שיראה את החשבון שלו. אז עכשיו יש רואת חשבון ציבורית (הראשונה בארץ ובעולם כולו!)
למזלנו זה היה די קל כי הלב שלה היה במקום הנכון הרבה לפני שהפכנו להיות המעסיקים שלה. החשיבות של הקול והאינטרס הציבורי זורמים לה בעורקים כבר שנים, ולראיה היא הצטרפה כחברה ללובי ממש בהקמתו ונשארה איתנו מאז, והפיד שלה בפייסבוק מלא בפוסטים שלנו הרבה לפני שהיא הפכה חלק ממי שכותב אותם. אז עכשיו היא מטפלת בלובי בנושאים הפיננסים, פנסיה, בנקים וכל מי שמחזיק את הכסף שלנו. וגם בתחבורה ציבורית. כזכור היא כבר עשתה שני תארים קשוחים במקביל, סיימה בהצטיינות, אז חשבנו, למה לא?
כשהראש שלה לא תקוע בתוך דו"חות כספיים, אותיות ומספרים, היא מה שמכונה בעגה המקצועית "אמא שרופה" – מהאלו שלא מפסיקות להתלהב ולהשוויץ מכל שטות שהבת שלה עושה ופותחת לכולם את הארנק להראות תמונות שלה (אין באמת תמונות בארנק אבל הבנתם ת’קטע).

כדי לחזק את הלובי עם עוד שחקני נשמה נפלאים כמו אלה, הצטרפו אלינו – https://bit.ly/3KzGLeo




Source

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן