הקרב על הסדר הפשרה בפרשת העלמות המס של ׳בנק הפועלים׳ – מערכה 2 ביום חמישי האחרו…


הקרב על הסדר הפשרה בפרשת העלמות המס של ׳בנק הפועלים׳ – מערכה 2

ביום חמישי האחרון התייצבנו בבית המשפט המחוזי-כלכלי בתל אביב כדי להתנגד להסדר הפשרה השערורייתי שאליו הגיע בנק הפועלים בפרשת העלמות המס – בה הבנק הפר במשך שנים על גבי שנים את הדין האמריקאי, ולבסוף נקנס בסך אסטרונומי של כמעט מיליארד דולר. מי שילם? אתם, כמובן.

הסדר הפשרה השערורייתי קובע כי הביטוח יהיה היחיד שיפצה את הבנק בסך של 135 מיליון דולר – סכום מרשים לכל הדעות, רק לא כזה שמתקרב למיליארד דולר – הסכום שאותו נאלץ הבנק לספוג בעצמו. וכשהבנק סופג – הציבור סופג, שזו מילה יפה ל״משלם״. ככה זה.

מה בעצם ביקשנו? שלשם שינוי, גם המנהלים שהיו אחראים לפרשה החמורה הזו יכניסו יד לכיס ויפצו את הבנק. זו הדרך היחידה להנהיג, בשוק הישראלי בכלל, בשוק הבנקאות בפרט, והכי חשוב – בבנק הפועלים עצמו – ממשל תאגידי נאות.

הדיון, כפי שאתם ודאי מנחשים, לא עבר חלק. עורכי הדין של הבנק והמנהלים טענו את הטיעון שלהם בנחת, בלי הפרעות, אבל התחילו להשתולל כשהיועמ"שית של הלובי, ד"ר עינת סולניק, שמייצגת בתיק את ד"ר הראל פרימק, טענה בפני כבוד השופט, מגן אלטוביה, שהסדר הפשרה במתכונתו הנוכחית פשוט לא יכול לעבור. לא עד שהמנהלים ישימו כסף על השולחן בעצמם.

אבל אנחנו לא התרגשנו מההשתוללויות. זה מה שקורה כשמזיזים להם את הגבינה. וסוף כל סוף – מישהו מזיז להם את הגבינה הזו. אנחנו לא נוותר. אם צריך – ניפגש בערעור בעליון.

הצטרפו אלינו עוד היום אם גם לכם נמאס לספוג, כלומר, לשלם –
https://bit.ly/4287PHB




Source

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן