לא משנה מה יקרה בשלישי הקרוב, חייבים כח חזק מול הלוביסטים של הטייקונים לקראת הב…



לא משנה מה יקרה בשלישי הקרוב, חייבים כח חזק מול הלוביסטים של הטייקונים

לקראת הבחירות הכלליות שאלנו אתכם, חברי ועוקבי המיזם, את מי חשוב לכם לשמוע לפני שתצביעו. בהתאם לתוצאות, יצאנו בפרויקט ייחודי וקיימנו סדרת שיחות 'מדברים על כלכלה והאינטרס הציבורי' עם פוליטיקאים בכירים.

בשבועיים האחרונים עלו בעמוד שיחות עם 7 פוליטיקאים שענו על השאלות שהתקשורת נמנעת מלעסוק בהן. שמענו את: זאב אלקין (תקווה חדשה), פרופ' ירון זליכה (המפלגה הכלכלית החדשה), שר התחבורה לשעבר בצלאל סמוטריץ' (ראש רשימת הציונות הדתית), מרב מיכאלי (יו"ר מפלגת העבודה), ניצן הורוביץ (יו"ר מרצ), קארין אלהרר (יש עתיד) ואלי כהן (הליכוד). אז אם פספסתם את השידורים, מזמינים אתכם להיכנס לעמוד ולצפות.

הפעילויות שלנו, כמו זו, וההצלחות מתאפשרות בזכותכם – הציבור הרחב שבוחר לממן את המיזם, מהשקל הראשון ועד האחרון, כל אחד בסכום חודשי לבחירתו.
כי בכל כנסת וממשלה שתקום, יהיו לוביסטים מטעם הטייקונים והתאגידים הגדולים שיפעילו לחצים לטובת האינטרסים של בעלי ההון, ומולם – צריך לוביסטים ציבוריים (והרבה) שיעבדו למען ה-99%.
הצטרפו אלינו, חזקו את הלובי של הציבור והאינטרס של הציבור בכל כנסת וממשלה שתוקם https://bityl.co/64TR

יחד אנחנו מוכיחים לטייקונים שכסף קטן של רבים בהחלט יכול לנצח כסף גדול של מעטים

#בחירות #מדבריםכלכלה




Source

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן