כשנציגתה של חברת קשת, טענה אתמול בדיון בכנסת שהחברה היא סייח שעוצרים את דהירתו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram



כשנציגתה של חברת קשת, טענה אתמול בדיון בכנסת שהחברה היא סייח שעוצרים את דהירתו, ענתה לה הלוביסטית הציבורית, עו"ד זהר אלטמן-רפאל, שלא מדובר ב"סייח תמים" אלא במונופול התקשורת הגדול בישראל, שמבקש להקים מיזם סטרימינג, כדי להשתלט גם על השוק ולצבור עוד כוח והשפעה על מקבלי ההחלטות בממשלה ובכנסת ועל דעת הקהל. צפו:

**
קשת 12 שמחזיקה במהדורת החדשות המובילה בישראל ושולטת במרבית רצועות השידור, נשלטת על ידי משפחת ורטהיים, המחזיקה בבנק מזרחי ובחברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה-קולה ישראל) שהיא בעצמה מונופול, ורוצה להקים מיזם סטרימינג עם חברת RGE שבעצמה מחזיקה בערוץ כנסת, ערוץ ילדים וערוצי ספורט.

היום כבר ידוע שהחזקה בכלי תקשורת מקנה כוח חסר תקדים על קובעי המדיניות ועל דעת הקהל. עדויות מהשנים האחרונות מלמדות שקשת משתמשת במהדורות החדשות שלה לקידום האינטרסים הכלכליים שלה ושל בעלי מניותיה.

קשת לוחצת על הרשות השניה לאשר את המיזם, בדיוק כשמשרד התקשורת פועל לקדם חקיקה שתפקח גם על שוק הסטרימינג ותמנע ריכוזיות ובעלויות צולבות על כלי תקשורת. פנינו לרשות השניה לטלויזיה ולרדיו וגם למועצת הכבלים והלווין בנושא, כדי למנוע מקשת להקים את המיזם כעת.

הצטרפו ועזרו לנו לנתק את הטייקונים מהתקשורת https://lobby99.org.il/join

#הוןשלטוןעיתון


דילוג לתוכן