מי מנסה לקחת לנו את הרפורמה היחידה שהביאה לנו הקלה ביוקר המחיה?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
הרפורמה בסלולר, שהוביל השר משה כחלון לפני כעשור, זכורה לכולנו כנקודת אור של הקלה ביוקר המחיה, אשר חסכה בממוצע כ2,500 ש״ח בשנה למשק בית בישראל. הרפורמה אפשרה לנייד מספרים בקלות, כך שנוכל לעבור מחברה לחברה מבלי להחליף את המספר, ובכך יצרה תחרות על לב הצרכן. וכידוע, תחרות מביאה לירידת מחירים משמעותית ומהירה, ובכך נהפכנו אנחנו לאחת המדינות הזולות בעולם במשהו, מי היה מאמין?
אממה, בימים אלו נדונה בכנסת הצעת חוק שעשויה לפתוח פתח מסוכן שיאפשר לחברות הסלולר לפנות ללקוחות ולהציע הטבות מסוימות – אך זאת תמורת ביטול אופציית ההתניידות. בכך, הן מחזירות את הגלגל אחורה ועשויות להפוך אותנו שוב ללקוחות לשבויים – והלכה למעשה לעקוף את הרפורמה של כחלון.
ואיך לא שמעתם על זה? כאן הסיפור הופך להיות ממש הזוי.
אנחנו בלובי 99 חוקרים כל הצעת חוק או תוכן שמוצע לדיון בכנסת ויכולים להיות רלוונטים לנושאי הטיפול שלנו, ויש שיגידו אפילו חופרים. הסתכלנו לעומק בסעיפים הקטנים שבהצעת חוק אשר נידונה בנושא הסלולרים הכשרים, וגילינו כי הגבלת ניידות של הסלולרים הכשרים יכולה לזלוג להגבלת הניידות גם של האוכלוסיה הכללית. התרענו על כך, ובעקבות ההתערבות שלנו, כל הגורמים הרלוונטים בכנסת עובדים כעת על נוסח חדש.
היום אנחנו מגיעים לדיון בכנסת כדי לוודא שאף גורם לא יעז לפגוע בתחרות בשוק הסלולר. צפו בס״מנכלית הלובי, עו״ד רחל גור, כדי לשמוע את ההסבר המלא.
כדי להמשיך ולהיות הארגון היחיד שדואג לאינטרס הציבורי בכל הפינות הכי אפורות ולפעמים גם הכי בלתי צפויות, אנחנו צריכים את התמיכה שלכם. הכלכלית והמספרית. זה הזמן לתרום ללובי 99
דילוג לתוכן