עדכונים שוטפים

מלכוד 99 - ייבוא

פרק 3 // למה כל כך יקר פה?

מי מאיתנו לא חזר מחו"ל כשבמזוודה שלו בושם, סכין גילוח או איזה שוקולד טעים? אנחנו מזמן לא במאה ה-20, וכמעט כל מה שיש בחו"ל נמצא גם בארץ. אבל מדי פעם כשיוצא לנו לטוס אנחנו רוכשים אותם במיטב כספנו. את כל המוצרים האלה אנחנו לא קונים כי אין להשיגם בארץ, אלא כי מעבר לים הם פשוט יותר זולים. בפרק הזה נברר "למה כל כך יקר פה?", ובגלל שזו שאלה בעלת המון תשובות, אז נתמקד באחת – עולם הייבוא.

בריאות

איך בעולם נלחמים בצריכת הסוכר

אנחנו שמנים יותר וחולים יותר: מאז שנות השמונים תועדה עלייה עקבית בנתוני ההשמנה והתחלואה הנלווית אליה, ברוב המדינות המפותחות (לפי נתוני ארגון הבריאות העולמי). לכן

ועדת הפנים

מהי זיקה פוליטית?

דו"חות מבקר המדינה האחרונים הצביעו על הליכים בלתי תקינים של קבלת עובדים ברשויות המקומיות וחשש לביצוע מינויים משיקולים זרים, לרבות על רקע חשש למינויים פוליטיים.

בריאות

בקרוב יופסק פרסום מזון המזיק לבריאות?

בעקבות מידע שהגיע אלינו, על לחצים שמפעילים לוביסטים, התוקעים קידום של תקנות להגבלת פרסום של מזון מזיק לילדים ולנוער, פנינו לאחרונה למשרד הבריאות כדי לבקש

מלכוד 99 - ים המלח

פרק 2 // לא נעלמו אוצרות ים המלח?

בשביל רובנו ים המלח זה בסה"כ לצוף על המים, אבל בשביל מיקי רוזנטל מדובר במאבק מרובה שנים. הוא לא לבד, כי גם מרב דוד ולינור דויטש מלובי 99 סיפרו לנו על סוגיית התמלוגים וכמה קשה היה לקדם את חוק 'ששינסקי 2'.

תודה על הרשמתך לניוזלטר שלנו!

ייתכן והוא יגיע לספאם או לקידומי מכירות, אז כדאי לחפש אותנו בימי שישי בבוקר ולסמן בכוכב כדי שיגיע לתיבת הדואר הנכנס הרגילה.

דילוג לתוכן