ישראל נמצאת צעד אחד לפני אחת הרפורמות החשובות בתולדות התחבורה הציבורית! אחרי כמעט שני עשורים של ועדות והבטחות על הנייר, המדינה סוף סוף מאמצת את המודל העולמי ומעבירה את קבלת ההחלטות בנושא תחבורה ציבורית יעילה ומתפקדת מהמשרדים הממשלתיים – קרוב לשטח ולצרכים האמיתיים של התושבים. חוק רשויות תחבורה מטרופוליניות עבר בוועדת הכלכלה לקריאה שנייה ושלישית. הצורך בשינוי הזה מעולם לא היה דחוף יותר, כי בזמן שהפקקים מחמירים ברור לכולם שאי אפשר להמשיך באותן שיטות ישנות. כבר שנים שאנחנו מלווים את המהלך מקרוב, נלחמנו בדיונים ופעלנו כדי להבטיח שהרשויות החדשות יהיו מקצועיות, שקופות ויעבדו נטו לטובת הציבור. נמשיך ללחוץ וללוות את הרפורמה הזו עד שהחוק יעבור גם בקריאה שנייה ושלישית במליאה, ובעיקר עד שנראה את השינוי משפר את איכות החיים של כולנו בשטח. שאפו גדול למשרדי האוצר והתחבורה שעמלו על החוק החשוב הזה והובילו מהלך אמיץ, משמעותי ואינו מובן מאליו. מברכים על פריצת הדרך וממשיכים לעבוד בשבילכם!



