הצלחנו! עוד חוק שיזמנו, שמגן על הכסף שלנו, נכנס לספר החוקים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram


חוק הבנקאות (הודעה על סיום הטבה בנקאית) שיזמנו וקידמנו בשיתוף עם עמותת ׳רווח נקי׳, והוגש על ידי חה״כ יוני משריקי, אושר ע"י מליאת הכנסת, ובכך נכנס לספר החוקים של מדינת ישראל. זוהי עוד הצלחה שלנו בלובי 99 להגן על הכיס של האזרח הקטן, והכוח עובר סוף סוף לידי הלקוח.
**
התיקון לחוק הבנקאות (שירות ללקוח) (הודעה על סיום הטבה בנקאית) אשר עבר אתמול בקריאה שנייה ושלישית בכנסת, אחרי זמן רב בו קידמנו ודחפנו לכך, מחייב את הבנקים וחברות כרטיסי האשראי לעדכן אתכם בדרך האפקטיבית ביותר (לא עוד מכתבי דואר או ניירות פקסימיליה – אלא הודעת טקסט/פוש באפליקציה/הודעה קולית וכו') על כך שתקופת ההטבה בעמלה או בריבית עומדת להגיע לסיומה, 21 יום לפני שאתם מתחילים לשלם יותר.

זוהי בשורה של ממש שבעקבותיה ייפסק המצב האבסורדי שבו לקוחות הבנקים וחברות כרטיסי האשראי משלמים ללא ידיעתם מאות שקלים בשנה על דבר שהם חושבים שהם מקבלים חינם אין כסף. כעת הכוח יעבור לידיים שלכם – הלקוחות, ולקראת סיום ההטבה תוכלו להתמקח על הטבה חדשה או להחליט שאין לכם עוד צורך בשירות או בכרטיס האשראי. בדיוק כפי שחובה זו חלה על כל הגופים העסקיים במשק (חברות סלולר לדוגמה), אין סיבה שהיא לא תחול גם על הבנקים וחברות כרטיסי האשראי.
**
אנחנו בלובי 99 שמים סוף לשיטות המצליח השונות של הבנקים וחברות כרטיסי האשראי, אשר מחפשים פרצות קלות כדי לגבות עמלות וריביות, ובכך להגדיל את שורת הרווח שלהן.
גם במקרה הזה, ידענו לעמוד על רגלינו האחוריות ולהפעיל לחץ בכל הזירות כדי לדאוג לאינטרס הציבורי. זה הזמן להצטרף ולחזק אותנו, כדי שנביא עוד הישגים משמעותיים כמו אלו שיחסכו לכולנו מאות שקלים

דילוג לתוכן